Pentru o afacere in crestere, modularitatea este binevenita. Un mobilier de birou care permite rearanjarea spatiului in functie de necesitati, pe masura ce numarul angajatilor creste are mari sanse sa fie apreciat. Preferabil este ca investitia anterioara, sa nu insemne bani pierduti, sa isi gaseasca utilitatea si in noile amenajari interioare. Aici intervine modularitatea care, cu conditia pastrarii gamei, permite suplimentarea ulterioara cu corpuri de mobilier.
In general, birourile au ca principala caracteristica functionalitatea, iar majoritatea angajatilor care nu prea isi ridica fizicul de pe scaun cele 8 ore pe care le petrec in fata calculatorului apreciaza ca locul de munca sa ii fie confortabil si degajat. Tehnica aranjarii spatiului, depinde de mai multe caracteristici, dupa ce functie sau functiune indeplineste mobilierul respectiv.
Mobila pentru front-desk, pentru sali de contabilitate, birouri de vanzari, de design sau directoriale difera la fel de mult ca fisa postului pentru fiecare ocupant. Nu mi-am permis să cataloghez birourile după funcțiile celor care le folosesc pentru că sunt convins că nu are relevanță. Cine ține la astfel de cutume, ierarhii sau poziții poate că se încadrează într-o clasă a dinozaurilor pe cale de dispariție.
Poate inspiram din imagini, poate gasim idei ce merita combinate. Alegeti, a’ preferance.
Cu drag,