Mai mare încântarea să pot prezenta așa subiect, chiar daca nu dețin nici una dintre aceste mașini de top. Daca as fi părtinitor as pune Audi primul in lista preferințelor, pentru ca tot 4 cercuri conduc si eu si m-am îndrăgostit de mașina asta. Imediat ii adaug 200.000 de km la bord, sub mânuța mea si nu m-a lăsat niciodată nici la greu, nici nu am fost de rușine indiferent de ocazie.
Sa descriu ce si cum e absolut irelevant, designul auto a ajuns la un nivel incredibil de sofisticare. Munca pentru lemnul prețios de pe consolele interioare la mărcile de lux este apanajul unor specialiști ce greu mai pot fi numiți tâmplari. Lemnul masiv, de esență nobilă, nu atât de scump ca lemnul de agar, trebuie selectat și prelucrat pentru a justifica costurile implicate. Am remarcat că în România cu greu se vinde o mașină de lux cu interior din lemn, e considerat prea fistichiu. Cred că întreținerea unei limuzine de lux este peste puterile șoferului din România, în condițiile mizeriei de pe străzi.
Imaginile vorbesc de la sine – 6 masini de lux:
Jaguar XK – 2007
BMW Seria 7 – 2009
Bugatti Galibier 16C
Mercedes GLK – Model 2013
Audi A7 Concept
Bentley Mulsanne
Update 2018 – Am vândut Audi A4 pe care-l dețineam, la 400.000 de km. Nu făcea parte din categoria de mașini de top, dar pentru mine rămâne cea mai draga mașină. Acum mă uit la A7 Concept, de mai sus, mașină veche de 6 ani și la noul A7 prezentat de TopGear. Cum se schimbă de rapid toate … timpul nu are voce, nici prezență fizică, trecem prin el sau el prin noi.
Dacă ai gusturi retro, vintage sau preferi salvarea modelelor vechi de mașini trebuie să citești – VW Camper – toate T-urile și pasionații care le dețin
Cu drag, de mare clasa