Asta-i partea pe care o face un designer de interioare sau un magazin de mobilă mai răsărit, care se bucură de aportul de estetică al unei doamne (de regulă) ce are oareșce gusturi sau s-a mai documentat. Că pe acolo lucrează fel de fel de oameni, și mai cu carte și mai fără, dar nu mă refer la facultate. De aia au și taximetriștii și măcelarii, nu mai face mare brânză să deții diplomă de studii superioare. Carte de care zic eu e cultură generală, studiu individual, personal, din proprie inițiativă, nu pus de musai de părinți și fortuit de profesori pentru o notă de trecere.
Dacă încercați să găsiți numitorul comun al oamenilor de succes, din design de data aceasta, veți descoperi că aportul personal la bagajul de cunoștințe pe care îl deține, e determinant în ceea ce privește succesul de care se bucură. Sunt oameni valoroși, care ”au ceva” și care ”fac cumva” de treaba merge, și chiar dacă nu pare c-ar trebui să meargă, de bine de rău, se mișcă. Dumnezeu ți-a dat un har zice un băiat creț din muzica românească.
Modul în care prezinți ceea ce vrei să vinzi e crucial pentru succesul finalizării actului de achiziție. De aceea revistele, magazinele online sau segmentele care se axează pe vizual reușesc să impresioneze retina celui ce caută ”ceva” să cumpere.
Am prezentat anterior această imagine, meșterită dintr-un clișeu luat în fabrică și care nu a inspirat un succes comercial fulminant.
Apoi am surprins masa fabricată de noi într-un showroom din Brașov cu care colaborăm:
Dar imaginile de mai jos sunt concepute și fotografiate într-un alt context, cu alți oameni, într-un cadru elaborat, care dintr-o dată completeză spațiile goale. Designerii de interioare sunt capabili să facă asta vizualizând piese separate, indiferent de locul fotografierii sau de culoarea finisajului. Dacă în schimb, beneficiarul final trebuie să fie impresionat, atunci același obiect e neapărat să fie prezentat într-o variantă finală, completă, substituind puțin rolul designerului. Inteligența se plătește, ceea ce nu vrem sau putem să gândim noi, o fac alții, iar fiecare dintre noi plătim. Imaginile de mai jos sunt ale grupului de retail olandez care comercializează masa Kraken, sub o altă denumire, bineînțeles și este prezentată într-un aranjament cu un set de fotolii din piele.
O imagine face cât 1000 de cuvinte, clișeu verbal repetitiv, dar foarte adevărat.
Cu drag, de impresionare vizuală.
Prezentarea mesei Kraken o mai puteți vedea și aici – Masa Kraken din stejar în variante total diferite
Pentru localuri, restaurante dar și pentru acasa – Aranjamente în cadru festiv
1 comentariu Adaugă comentariu
Aceste fotolii par inaccesibile. Statuar mai degraba.