Ideea cu cadouri din lemn poate vi se pare utilă când rămâneți în pană de idei. Urmează sărbătorile de iarnă, pentru mine multe zile de naștere de sărbătorit, iar panoplia ideilor este cam redusă. Urăsc sugestiile primite prin email zilnic de electronice, de parcă viața asta se reduce la a schimba tableta cu smartphone-ul, calculatorul cu televizorul, somn, hrană și ore de muncă. Cred că e important să nu uităm să trăim, să fim noi înșine, să căutăm să ne procupe mai multe decât ceea ce marea masă este îndrumată să consume.
M-aș bucura daca s-ar conștientiza diferența dintre entertainment și bucurie. Să fim distrați este ca și gâdilitul, o senzație provocată de o acțiune directă, nu seamănă deloc cu hohotul de râs cu lacrimi la o glumă bună. Distracția nu este simțire sau emoție ci mai degrabă reacție fiziologică căutată pentru a umple plictisul. Personal nu cred că plictisul este ceva ce să-l fi simțit în viață. Perioadele moarte le umplu cu citit, deși sunt fantastic de rare.
Ca urmare vă sugerez să considerați Jenga ca și un cadou frumos din gama cadouri din lemn pe care il puteți comanda de la Nicolae Roșioru.

Am rătăcit online și chiar pe Amazon am găsit cele mai inimaginabile chestii de vânzare cu scopul de a fi folosite la glume, sperieturi sau pentru a provoca un zâmbet. Gândiți-vă la ideea de cadouri din lemn mai mult ca idee decât ca valoare. Nu pot crede că doar gadget-urile scumpe, electronice mai pot bucura o persoană. O ciocolată știm sigur că nu mai bucură copiii, însă poate că noi adulții, prin ceea ce facem putem fi un exemplu care să răstoarne această percepție. Prea multă valoare, prea puțină simțire.
Pe de altă parte, m-aș bucura dacă ateliere mici, ar căuta printre resturile de lemn care le consideră deșeuri și s-ar ambiționa să imagineze utilizări diverse, poate chiar cadouri din lemn. Prețurile practicate pe Ebay sau Amazon sunt neverosimil de mari, dacă credeți că nu găsiți mușterii în România, căutați-i pe ETSY.com. Personalizarea este cheia succesului, e important să folosim simțul umorului pentru a ridica valoarea unui produs și cred că suntem neintrecuți la miștocăreală. Haideți s-o cernem și să arătăm fața spălată a bancurilor noastre.
Cu drag, de imaginație febrilă!