Am sentimentul că Google vede mai bine industria noastră decât o arată târgurile de profil.
După recentul BIFE-SIM 2013, care a fost un eveniment amplu, rezultat din combinarea, împăcarea și unirea forțelor celor ce reprezintă polii de putere în industria mobilei, designului și accesoriilor, a tot ce înseamnă prelucrarea lemnului, de la primară până la produs finit, plus materiale derivate ce intră în componența mobilierului, plus materiale alternative din care se fabrică piese de mobilier… plus plus … luminile scenei s-au stins. Industria nu a redus motoarele, doar s-a încheiat cel mai important moment al ei de ieșire în lumina reflectoarelor.
A fost frumos, sincer, ne-a făcut plăcere să participăm, așa cum am scris și prezentat în câteva articole anterioare, însă am și încercat să deslușesc ce și cum și mai ales încotro se îndreaptă industria.

Am asistat toti la cresterea și căderea Elvilei, și iar la o revenire, la cutremurele de la MobExpert, care astăzi este în reconsolidare, la valuri ce au trecut prin design, procente de piață, tendințe și curente, strategii de abordare a clienților, gama de ofertare. Piața românească a absorbit începând cu ultimii 15 ani, tot ce a ratat în perioada dinainte de 1989. Epatarea sau bunul gust s-au văzut în ofertele magazinelor care au oferit ” ce a vrut clientul ”.
Am descoperit o unealtă a lui Google care se numește Trends. E uimitor ce relevă.
Cel mai haios este ca face și predicții.
Eu asta am căutat, voi puteți rafina căutarea.
Ce va fi … va fi !