Reclama este sufletul comerțului, fără îndoială, dar oare este suficient să afișezi reduceri, discounturi și Black Friday ca să convingi oamenii să scoată bani din buzunar?
Brian Grabski este autorul unor lucrări de excepție, este un tâmplar din noua generație, care înțelege clientul, iese din tipare, inovează și realizează folosind trecutul capodopere în prezent. Parcă e clasic, dar e și SF în lucrările lui. Cert este că pe mine prezentarea lui video m-a cucerit, îmi place și cred că ar trebui să pună pe gânduri mulți dintre cei ce azi plătesc pentru niște afișe insipide ce pretind că ieftin e recomandabil. Cum ar fi să afirmi că vinzi calitate, să nu te adresezi celor care numără și monezile din buzunar? Nu desconsider pe nimeni, dar sa nu uitam ca suntem prea … economi … ca sa alegem ieftineala.
Clipul de mai jos, dacă ar rula în intersecțiile din Negrești-Oaș sau Strehaia, sau lângă magazinul Unirea, ar înroși liniile de contact pentru comenzi la atelierul respectiv. Cu alte cuvinte e vorba de reclama adevarată, la care te așteptți ca oamenii să reacționeze.
Promit să revin cu una dintre lucrările lui.