Feedback decalat cu aproape 3 luni după livrarea meselor

feedback mese cu blat din stejar Tureal Steering Solutions

Comunicarea cu beneficiarii noștri este tot mai des prin intermediul WhatsApp, cu feedback instantaneu și de regulă mai bogat în conținut decât emailul. Ne dorim să primim confirmarea pozitivă pentru toate comenzile noastre, după livrare și continuăm să ținem legătura și după ce coletele au fost încărcate în mașina de transport.

Nu sunt nici azi, pe final de 2020 convins că este deontologic corect să comunici prin social media, Facebook-ul mi se pare cel mai puțin oficial pentru business. Admit că prezența pe Facebook este deficitară, mi-ar place să știu mai multe sau suficient pentru anul 2020, să ofer răspunsuri și să cred că pe Facebook se poate interacționa serios cu un potențial client. Vor fi mulți care să mă contrazică, știu și singur exemple concrete de afaceri bazate integral pe Facebook, dar consider mobila din stejar masiv un produs Premium, ce trebuie abordat cu seriozitate. N-aș vedea un om interesat de un Maserati cerând oferte de achiziție pe pagina acestora de FB.

Bine, mobila de stejar nu este chiar atât de exclusivistă, dar nu este nici produs de larg consum, cumpărat din impuls. Nu publicăm prețuri în catalogul online Mobel Amadeus, deși ni s-a recomandat să o facem de către specialiștii în magazine online, căutând să ajungem în contact direct cu potențialii clienți, care știu ce vor, caută o soluție și înțeleg lemnul masiv ca material și produs fabricat la comandă.

Revenind la comunicare, prin WhatsApp am cerut confirmarea că totul este ok, după livrarea unor blaturi prin iulie, anul acesta. Am primit răspuns în octombrie, acum câteva zile. Știu și eu regula de aur a feedback -ului – No News mean Good News. Dacă sunt probleme telefonul sună repede. Să pretind că nu sunt probleme n-ar fi realizabil în fapt, dar întotdeauna găsim soluții, indiferent de costuri.

Așadar, după 3 luni am primit un răspuns brusc, pozitiv – Da, totul este în regulă, mulțumim!

feedback mese cu blat din stejar Tureal Steering Solutions

Și imaginile de mai jos, ale unei cantine de firmă, sală de mese destinată angajaților. Având în vedere că solicitarea și comanda fermă au fost în plină pandemie de coronavirus, înțeleg că sunt firme care prețuiesc loialitatea și determinarea angajaților de a-și face treaba și caută să le ofere condiții cât mai bune. Întâlnesc tot mai multe firme care nu se plâng de situația economică și care caută să-și desfășoare activitatea mai departe, în condiții relativ normale. Firme care nu cer ajutoare de la stat, care nu se încadrează la granturi, care nu lucrează pentru stat.

Amenajarea primară

feedback mese cu blat din stejar Tureal Steering Solutions
3 blaturi de mese din stejar plus un blat, tot din stejar, de bar

Mobilare și dotarea cu toate cele necesare 🙂

feedback mese cu blat din stejar Tureal Steering Solutions
artileria grea pe polițe
feedback mese cu blat din stejar Tureal Steering Solutions
spațiu destinat pauzei de prânz

Un feedback pozitiv este dezideratul cel mai de preț pentru a-ți confirma că ai făcut ceea ce trebuie. Avem o serie de review-uri de 5 stele primite în pagina de Business Google care ne onorează. Recenziile de Facebook s-au limpezit după un atac virulent. Pot să mă declar mulțumit, sincer!

Chapeau Tureal Steering Solution!

Catalog online mobila din stejar masa din lemn scaun din lemn

feedback mese cu blat din stejar Tureal Steering Solutions
3 poze au fost adaugate la acest articol.

Vezi galeria →

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.