Mobila de inchiriat e ideea introdusă pe piața din India de compania Furlenco, companie care aparține unui fost bancher al Goldman Sachs. Deși pare neverosimil, este un business nou care a prins foarte bine în rândul tinerilor indieni. Vă explic de ce.
Reîntors în India, după ani buni de muncă în marea companie din SUA, Ajith Mohan Karimpana a găsit o piață imobiliară haotică. A observat că oamenilor le era greu să se mute dintr-o parte în alta, iar fiecare relocare se lasă cu pierderi financiare. Oricine a vândut un apartament în România, știe că chiar dacă a făcut investiții mari în el, e posibil să nu își poată recupera banii, fiindcă viitori potențiali cumpărători, vor dori altceva în materie de design.
Se tot spune că America e o piață foarte bună de introdus noi idei de afaceri. Se pare că pontențial asemănător îl are și China, și India. V-ați dat desigur seama că acest potențial este dat de numărul populației. Milenialii schimbă regulile peste tot. Cei din India nu fac notă aparte.
Citește și: Mobila din lemn masiv, de proveniență indiană sau O educatie financiara se poate începe de la vârste ce se scriu cu o singură cifră
O relocare poate fi foarte frustrantă, mai ales pentru un tânăr care nu are posibilități prea mari financiare sau care călătorește către un spațiu mai îndepărtat. Fiecare dintre noi a învățat că omul trebuie să își construiască o casă, dar tinerii de azi și-au schimbat mult optica. Valorile lor, obiectivele pe care le urmăresc și însăși percepția despre simțul proprietății, e foarte diferit față de ce am cunoscut noi în tinerețe.
Compania Furlenco are angajați foarte mulți designeri, care fac mobilă folosind lemn solid, care la nevoie, poate fi restaurat. Principala lor grijă este să facă piese de mobilier cu o durata mare de viață. Clienții închiriază mobila, o folosesc o vreme, iar mai apoi, o pot schimba dacă se plictisesc de ea. Sau o pot lăsa în urmă, dacă pleacă să locuiască într-o altă zonă. Întregul proces este orientat către a-i face viața mai ușoară celui care închiriează mobilă, fără prea mare efort și cu costuri relativ reduse.
Cum vi se pare?
1 comentariu Adaugă comentariu
Buna ziua, raspunsul la intrebarea dumneavoastra este unul simplu – cine a stiu sa faca afaceri si are o inclinatie clara in acest sens, poate reusi in aproape orice domeniu. Ideea este una foarte buna si practica avand in vedere si posibilitatile financiare ale populatiei tinere din India care, chiar daca este foarte cautata in multe domenii, in special cel IT, se regaseste intr-o permanenta cautare de mai bine si de a prospera.