Și anul acesta și în anii trecuți Top 100 Cool Brands includea firme internaționale ca Apple, Microsoft, Nike, Ikea … și mă gândeam cum ar fi să existe undeva trofeele acestea din stejar masiv, în birourile unor manageri de top sau într-o vitrină din clădirea companiei, expuse.
Nu pot să fac abstracție și să nu urmăresc traseul unor obiecte ce ajung să parcurgă puncte intermediare până la destinație. Forma acestor trofee este extrem de simplă și simbolizează creșterea. Pentru majoritatea oamenilor prezenți la Top 100 Cool Brands o linie ascendentă care pornește se la stânga jos spre dreapta sus simbolizează urcare, avans, succes.
Lemnul este stejar românesc, din Maramureș, din zona Fersig, prelucrat la Baia Mare 50% mecanizat, 50 % manual. Finisajul cu ulei danez, de cea mai bună calitate a fost aplicat după printarea pe lemn a logo-ului evenimentului.
Am primit ieri imaginile cu premianții acetui eveniment, pe care o parte îi cunosc din media, puțini personal, pe alții deloc. Parcurgerea imaginilor m-a făcut să cred că evenimentul To 100 Cool Brands este cel mai mult despre oameni. Oameni care performează, oameni care le notează performanța, oameni care beneficiază de pe urma succesului unor companii.
Îmi doresc să cred că senzația lemnului masiv, textura naturală a acelor mici bucăți de lemn să fi mișcat simțurile acelora care au primit nominalizările și au reprezentat brandurile premiate. Poate cu ceva mai mult decât sticla sau plexiglass-ul, lemnul are suflet, este viu și încărcat de energia celor ce-l ating.
Anul viitor, dacă colaborarea va continua e posibil să-mi doresc să surprind pe viu emoțiile celor ce vor fi premiați, sunt mulți oameni cu care ar trebui să mă văd la București.
De la Baia Mare până la București online-ul disipă distanța, însă nimic nu se compară cu o strângere de mână, cu întălnirea om la om, cu comunicarea verbală și non-verbală directă.
Mulțumim Forbes România pentru acest moment.
În articolul de ieri –StejarMasiv.ro – partener Forbes România – nu am vrut să divulg imaginile cu trofeele, erau oferite chiar în acele momente, când eu publicam textul online.