Bucurie

Am avut o revelație în timp ce urmăream a doua oară filmul The Bucket List cu Morgan Freeman si Jack Nicholson

Bucurie la livrare masa London

Despre bucurie se zice mai bine în secvența asta:

Revelația a fost tare simplă, mai mult o aducere aminte a ceea ce știam, pur și simplu ca descriere la ceea ce fac. Când primesc o comandă, traversez parcursul producției ei, livrare și apoi aștept … în 3/4 din cazuri primesc bucurie, in celelalte nimic.

Iar nimic e bine, pentru că :

bucurie fără news
Bucurie 18

E adevărat – reclamațiile sosesc rapid și zgomotos, dacă nu primesc nici o reacție tot e motiv de bucurie.

Statistic, mi-am notat în caietul de comenzi cu * când s-a încheiat livrarea, omul și-s despachetat/montat produsul și am un feedback pozitiv. Bucurie și mai mare când primesc imagini. De fapt pe bază de schimb de imagini, pe WhatsApp de regulă funcționează comenzile, în măsură egală cu emailul. Pentru că durează câteva săptămâni până livrăm beneficiarii își salvează numărul meu în telefon și să trimită o imagine prin WhatsApp e cel mai la îndemână.


La ultima comandă eu am trimis asta:

Și am primit asta :

Și uite așa primesc motive de bucurie. Îmi place ceea ce fac, tare mult, aduc bucurie și primesc din plin.


Când fug de birou și atelier la livada de la Baia Sprie să meșteresc ceva sună telefoanele și primesc emailuri mai multe decât dacă păzesc calculatorul. Deja de 10 ani s-au obișnuit ai mei că las jos mașina de înșurubat sau circularul de mână și vorbesc de câteva ori pe zi la telefon minute bune.

Am răbdare cu fiecare, mă încântă mirarea celuilalt când primește o vorbă bună, explicații, detalii, recomandări și zâmbesc când aud ”Mă scuzați că vă deranjez – Puteți să mă ajutați cu o masă – Vreau un sfat – Arhitectul mi-a cerut – Vă sun după ce vorbesc cu soția” … sunt multe. Aș răspunde franc în buză – ”Nu mă deranjați, sunt în orele de program – Nu vă ajut cu o masă, v-o vând dacă vă convin caracteristicile și prețul – Arhitecții vor Topoare cu lunetă de prea multe ori – E firesc să luați deciziile împreună, nici eu nu risc altfel” … dar nu e apreciată franchețea la primul contact, din respect mutual.

Logica mea funcționează astfel – dacă cineva mă sună pentru că este interesat de produsele noastre, vrea o informație, un sfat, idei … pentru că numărul meu de telefon este PUBLIC pe un site online 7/24 … trebuie să răspund și să îi ofer celuilalt o experiență cât mai plăcută. Am scris la secțiunea de contact că am niște ore dedicate muncii, nu întreaga zi/weekend … în mare parte se respectă, plus că am opțiunea să nu răspund la numere necunoscute.

Îmi place contactul cu oamenii, n-aveți idee câte povești am auzit în tot acest timp. Și cred că mobilă din lemn masiv preferă cei cu stare de spirit pozitivă, oameni care găsesc bucurie în ceea ce fac sau în ceea ce aleg. Cel puțin aceștia mă sună pe mine!

Sper să zâmbești, dacă nu o faci, e treaba ta!

bucurie
8 poze au fost adaugate la acest articol.

Vezi galeria →

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.