Ideea de livrare cu mănuși albe este un concept care ridica ștacheta pentru serviciile oricărui comerciant. În varianta de comerț online este un plus de garanție pentru cei care decid să facă o achizție din fata calculatorului și le aduce acestora o siguranță mai mare că atunci când vor primi acasă pachetul sunt acoperiți pentru orice risc și viciu ascuns, fie el intenționat sau nu.
Nu am cunoștință de a fi disponibil pentru România un astfel de serviciu, din partea nici uneia dintre companiile care livrează la domiciliu orice fel de colet. Pentru obiectele cu valoare mare, de colecție sau cu importanță vitală de a fi amplasate și verificate la livrare foarte scrupulos, se justifică valoarea atat de mare cerută pentru acest serviciu.
Am ajuns să aflu despre White Glove Delivery navigând pe unul dintre cele mai dragi site-uri online, 1stdibs.com care comercializează piese de mobilier rare, unicate sau de colecție. Pentru livrarea unei mese din 1940, în valoare de 7500 de EUR am văzut stipulată valoarea de 1300 de EUR pentru acest tip de livrare.
E mult, eu zic că e mult, proporțional cu valoarea obiectului, aproape 20 %, dar precis exista rațiuni concrete care stau la baza oferirii acestui serviciu. Cu siguranță că există clienți care apelează la acest tip de livrare și nu le tremură mâna când plătesc.
Ceea ce primesc este, citând pagina lor – specialiștii pentru livrări White Glove, care își oferă serviciile la cerere îți vor aduce obiectul acasă, la o dată și oră anume, convenită anterior livrarii, vor proceda la despachetarea lui, prezentarea și inspectarea în voie a tuturor caracteristicilor, vor amplasa obiectul la solicitarea clientului în poziția dorită, vor îndepărta amabalajele și chiar vor prelua obiectul vechi pe care noua achiziție îl înlocuiește. Mănușile albe, chiar dacă simbolizează doar o personificare similara cu imaginea majordomului, chiar pot fi folosite la manevrarea coletelor și a obiectelor.
Livrare White Glove am văzut că se aplică mai multor domenii, inclusiv hainelor, electronicelor sau altor bunuri cu valoare ridicată, iar firmele de curierat sau magazinele online au ajuns în străinătate să atribuie chiar suplimente de Premium sau Exclusive unor servicii adiționale care pun mai bine în valoare atenția pentru clienți.
Oare pe când la noi așa ceva, eu cunosc oameni care ar comanda mobilă livrată în acest regim exclusivist.
O duminica frumoasa si o săptamană nebănuit de reusită !