Promovarea, branding sau reclama pe canale simple

În curând aniversăm 10 ani de existență în spațiul online cu revista StejarMasiv.ro și catalogul online MobelAmadeus.ro

promovarea iPlan Furniture alaturi de stejarmasiv

Promovarea produselor fabricate de fabricile noastre sau de partenerii StejarMasiv.ro se regăsește în cel mult 15 % din articolele revistei. Am evitat să plătim reclame din mai multe motive, rezumându-ne la parteneriatul cu ateliere sau entități online cu care împărtășim același sistem de valori.

Mobel Amadeus catalog online de mobila din stejar masiv
Mobel Amadeus – catalogul de produse StejarMasiv.ro

Aniversăm în curând 10 ani, în ianuarie 2022 se vor împlini și am fost ademenit de multe ori să investesc în reclamă sau promovare, pentru că este motorul care negreșit oferă rezultate senzaționale în anii pe care acum îi parcurgem.

Prima mea mare problemă a fost că nu știu ce să ”anunț” în reclama ce ar putea apărea undeva. Nu facem promoții, nu oferim discount-uri de preț, nu dăm 1+1 gratuit nici 10+1 gratuit.

Cred că față de clienții noștri de până acum ar fi nedrept, oameni cărora le-am câștigat încrederea și au cumpărat la un cost corect – CALITATE. Cred că respectul pentru clienții vechi impune să păstrăm o linie în care să nu se simtă vreodată păgubiți de o oportunitate ce n-a existat pe vremea când au cumpărat ei. Multe firme oferă clienților noi facilități nemaivăzute și inaccesibile clienților vechi.

Am justificat de fiecare dată că promovarea calității și seriozitatea sunt atribute net superioare înaintea unui afiș multicolor, prezența unei dudui semi-îmbrăcate sau a discounturilor cu xx%.


Acum că am scris, e musai să vă amintesc, mai țineți minte acest articol? Asocierile ca în imaginea de mai jos atrag privirea și stârnesc interesul pe baza unor instincte primare – Cum sa faci reclama cu succes garantat. Cât de bun este produsul, e secundar.

promovarea prin asociere

Când dau cu ochii de reclame cu reduceri de 50 % mă gândesc că nu poate vinde în pierdere nimeni, și mai ales să anunțe public asta, ca ocazie, ci doar renunță să câștige dublu și se mulțumește cu mai puțin.


Promovarea cea mai recentă este parteneriatul cu SpațiulContruit.ro – unde oamenii de acolo cu care am vorbit și ne-am întâlnit ne-au inspirat încredere. Nu avem bannere, ci un profil de companie, o lista de produse cu descrieri și oportunitatea de a publica articole informative de specialitate.

promovarea StejarMasiv.ro si Mobelamadeus.ro în Spatiulconstruit.ro

Foarte recent băieții de la iPlan Furniture mi-au făcut o bucurie mergând spre o direcție către care voiam și eu să mă apropii dar din motive nejustificate nu am reușit să o fac. Vreau de mult să fac tricouri cu StejarMasiv.ro și să le ofer partenerilor, poate la aniversarea de 10 ani ar fi un moment bun.

Am primit așadar imaginile de mai jos, cu promovarea StejarMasiv.ro alături de numele firmei sub care lucrează Dragoș și Costi :

Branding-ul merge mână în mână cu promovarea și am apelat la o soluție simplă, ștanțarea termică a produselor. Sigla StejarMasiv.ro este garanția calității și asumarea răspunderii dincolo de termenele impuse legal. Este o condiție a propriei încrederi în produsele noastre.

stanta StejarMasiv

Asocierea cu branduri de prestigiu și promovarea la evenimente cu ștaif alături de Forbes ne-a încântat peste măsură, ne-am străduit să oferim ca parteneri Forbes valoare și profunzime trofeelor livrate în mai multe ocazii.


Recent am onorat o comandă nouă, la 8 ani distanță de prima comandă și am livrat Mesele din stejar de la Constanța.

Recomandarea unor beneficiari mulțumiți este reclama cea mai bună, și suficientă din punctul meu de vedere. Prea binele este dușmanul binelui, e vital să decizi cât este suficient și satisfăcător pentru un business. Promovarea agresivă poate aduce vânzări, e fără tăgadă, însă volumele mari aduc și rateuri, iar vorba despre un produs neconform se duce mai repede decât 10 laude.

Refuz ca în textele scrise aici cineva să simtă că e tras de mânecă și agasat de sfaturi să cumpere. Îmi doresc să explic, să arăt, să răspund la întrebări legate de produsele pe care le putem oferi și dacă la sfârșit considerați că vă doriți un astfel de produs, cu aceste calități, putem vorbi și despre partea comercială. 99% din producție merge oricum la export, de peste 25 de ani.

Pentru noi și 2021 e la fel de bun ca 2020, și ne dorim doar liniște și să putem fi sănătoși, să ne vedem de treabă.

Ceea ce vă doresc și vouă, celor care ne citiți.

Scriam acum 2 ani – www.Stejarmasiv.ro – 7 ani de bună creștere și peste 2000 de articole

promovarea iplan furniture
6 poze au fost adaugate la acest articol.

Vezi galeria →

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. Felicitari pentru cumpatare si intelepciune!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.