Încep cu precizarea că nu fabricăm, nici nu intermediem comerțul acestui tip de scaun – scaun de regizor, sub nici una din formele constructive. Am primit vreo două cereri de-a lungul timpului, prima la plezneală, pentru că nu găsise omul o soluție, a doua la sigur, ca comandă fermă, la nivel Super Premium, pe comandă.
Feroneria necesară este specifică, orice scaun de regizor trebuie să fie pliant, așa că seturi de acest tip de feronerie se găsesc oriunde și nicăieri.
În primul caz, soluția simplă este achiziția de pe China, prin Amazon sau alt comerciant a uneia din variantele disponibile.
În al doilea caz, după însumarea componentelor și a costurilor, a rezultat o valoare neverosimilă, pe care beneficiarul a refuzat-o, desigur. Am căutat să producem unicat feronerie, la un strungar, din alama, cu elemente de stejar curbate, dar când faci un scaun de regizor unicat, o singură piesă, costurile se duc la cer. E cu totul altă poveste să vorbim de serie. Doar că acest scaun nu este de serie.
Cel mai exclusivist produs fabricat sub egida StejarMasiv.ro a fost biroul de bijutier produs de Dragos Costache
Cred că regizorii au scaune moștenite, scaune de regizor personalizate, sunt o sumedenie de imagini cu celebrități așezate pe un astfel de scaun.
Cred că ține de nivelul la care te situezi ca om, cu o cultură și un set de valori implicate în alegerea unui astfel de scaun. Azi, dacă m-ar da pe dinafară banii, dacă aș ține fantastic de mult la imaginea mea și cei care frecventează spațiul meu intim de lucru, ca birou, ar ști ce reprezintă, m-ar ridica în aprecierea lor, și aș avea nevoie de această considerație, aș căuta un scaun de regizor vechi, în stare bună, așa cum găsești pe 1stdibs.com
Nu am fost pe un platou de filmare pentru a înțelege logica și necesitatea de a folosi aceste scaune pliante, dar după cum deduc, cred că fiecare persoană importanta, producător, actori, regizor au un astfel de scaun de regizor, cu numele scris pe spate, poate ca să priceapă și figuranții și personalul auxiliar, cine e cine.
Sunt multe piese de mobilier dedicate, aprecierea lor este de multe ori unanimă, însă nivelul cererii este uneori prea scăzut pentru a putea duce costul spre o zonă de comerț de masă. Asistăm la schimbarea paradigmei comerțului global, dar și a serviciilor și nu mai poți diferenția ușor care sunt produse exclusiviste și care de masă. Azi oricine merge la 5***** și călătorește cu avionul, are haine ”de firmă”, deține un automobil sau un device smart de ultimă oră.
Oamenii înstăriți – a se evita termenul bogați – care caută să se distingă prin alegeri și produse destinate lor, adică în serie mică, inaccesibile marii mase, au cu adevărat o problemă.
Voie bună, vouă, tuturor!